Prvenec Male Kline - solo Campo de' Fiori za referenčno točko v zgodovini Evrope jemlje čas renesanse. Delo sta inspirirali osebnost in misel Giordana Bruna, maga, filozofa in znanstvenika, ki je bil zaradi svojih intuitivnih kozmoloških spoznanj o neskončnem, zaradi drzne obsodbe korupcije in dekadence religioznih in socialnih institucij svojega časa ter zaradi svoje vere v nujnost etične in politične obnove obsojen in usmrčen.
Campo de’ Fiori tematizira idejo prehoda, ko se na razpotju razodeva novi in stari svet in se novo prihajajoče življenje divje spopada z mehanizmi inhibicije in inercije. Junaka, ki je hotel rešiti svet, zapeljeta divja strast in ljubezen do življenja in resnice, da prekorači dovoljeno. Živega, z zvezanim jezikom, ga sežgejo na grmadi. Njegove besede pa govorijo naprej.
Koncept in koreografija: Mala Kline
Oblikovanje zvoka in glasbe: Sašo Kalan / Dramaturgija: Irena Tomažin / Scenografija: Strup produkcija / Oblikovanje luči: Jaka Šimenc / Kostumografija: Alan Hranitelj / Tehnično vodstvo: Jaka Šimenc / Video projekcija: STRUP produkcija
Fotografija: Tomo Brejc / Oblikovanje: STRUP produkcija / Izvršni producent: Andreja Kralj / Odnosi z javnostmi: Karla Železnik
Produkcija: EN-KNAP / Koprodukcija: Cankarjev dom
Posebne zahvale: Jana Wilcoxen, Cvetka Bevk, Mihael Kline
S podporo: Ministrstvo za kulturo RS, MOL – oddelek za kulturo